مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-18سياسي

ضرورت برخورد با زباله گردهایی که چهره اسلامی شهر را مخدوش می کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وجود زباله گردها مناسب چهره شهر اسلامی نیست و باید به نحوی شناسایی و ساماندهی شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وجود زباله گردها مناسب چهره شهر اسلامی نیست و باید به نحوی شناسایی و ساماندهی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز شنبه 27 آذر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که این انقلاب عزیز را که اسلام ناب است به ما عنایت فرمود و و هر وقت عوامل درونی و بیرونی عرصه را بر انقلاب تنگ کردند دست قدرت الهی راه را باز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه که به لطف خدا و حضور مردم در این مقطع زمانی اتفاق افتاده است خیلی نعمت عظیمی است و آیه های یأسی که مستکبرین القا و ایادی آنان ترجمه می کردند 180 درجه مخالف با آن تحقق پیدا کرد و این دولت اسلامی و مردمی که روی کار آمد جوانه های امید در قلب مردم حاصل شد.

وی با بیان اینکه چینش صحیح مدیران مطابق با آرمان انقلاب در همین مدت کوتاه پس از انتصاب استاندار، کار ارزشمندی است، تصریح کرد: بسیاری از محصولات استراتژیک روی دست کشاورزان می ماند اما شما در همان جلسه معارفه قول حمایت دادید و انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد با زباله گردهایی که چهره اسلامی شهر را مخدوش می کنند

ضرورت برخورد با زباله گردهایی که چهره اسلامی شهر را مخدوش می کنند