مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-18سياسي

راه اندازی سایت جدید مخابراتی در منطقه جنوبی شهرک امام علی(ع) بیرجند


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: مشکل سطح شهرک امام علی(ع) با راه اندازی سایت جدیدی در منطقه جنوبی شهرک که انجام گرفت تا حدودی مرتفع شده است.

- حسن آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با مشکل آنتن دهی و اینترنت منطقه شهرک امام علی (ع) بیرجند که بیش از یک ماه از قول برطرف شدن این مشکل می گذرد، اظهار داشت: در منطقه ای که شهرک امام علی(ع) قرار دارد بحث عوارض تهیه شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل قرار گرفتن شهرک امام علی(ع) در محدوده کریدور پروازی فرودگاه بیرجند به سبب مسائل امنیتی پرواز محدودیت ارتفاع دکل وجود دارد، تصریح کرد: این محدودیت ها بر روی طراحی های مخابرات اثر گذاشت و باید تغییراتی در جانمایی سایت های مخابرات صورت گیرد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: دو معضل در آن منطقه وجود دارد، یکی پوشش ابتدای بلوار شهید ناصری که مسیر به سمت بالا می رود و سبب قطع ارتباط در این محدوده شده و یکی دیگر از مشکلات مربوط به خود محدوده شهرک امام علی(ع) است.

آذری نصرآباد با اشاره به اینکه مشکل سطح شهرک با راه اندازی سایت جدیدی در منطقه جنوبی شهرک تا حدودی مرتفع و اعتراضات ساکنان شهرک با حضور همکاران بهینه ساز رفع شده، یادآور شد: اگر مشکلات موردی این چنین وجود داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت جدید مخابراتی در منطقه جنوبی شهرک امام علی(ع) بیرجند

راه اندازی سایت جدید مخابراتی در منطقه جنوبی شهرک امام علی(ع) بیرجند