مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-18دانش

جای خالی متخصصان علوم انسانی در شرکت های دانش بنیان/ضرورت توجه به پزشکی بازساختی


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به جای خالی متخصصان علوم انسانی در شرکت های دانش بنیان گفت: - دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به جای خالی متخصصان علوم انسانی در شرکت های دانش بنیان گفت: این در حالی است که این شرکت ها با مشکلات حقوقی، بازرگانی و صادرات و بازاریابی مواجه هستند و اگر از این شرکت ها مراقبت نشود، کسب و کار آنها توسعه نخواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر امیرعلی حمیدیه امروز در همایش روز ملی زیست فناوری که به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، ترکیب علوم مختلف را از رویکردهای جدید در دنیا در حوزه های مختلف فناوری دانست و افزود: امروز علوم NBIC (علوم نانو، بیوتکنولوژی، فناوری اطلاعات و علوم شناختی) به عنوان فناوری های آینده معرفی شدند که قادرند کشورها را به مقصود برسانند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه در دنیا دیگر یک فناوری به تنهایی قادر به کمک به پیشرفت کشورها نیست، اظهار کرد: اکنون در کنار NBIC یک حرف S اضافه شده و آن اضافه شدن علوم انسانی به این چهار فناوری است.

حمیدیه با تاکید بر اینکه در حوزه علوم و فناوری سلول های بنیادی شرکت های بزرگی تشکیل شده است، یادآور شد: از سوی دیگر دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی متخصصان علوم انسانی در شرکت های دانش بنیان/ضرورت توجه به پزشکی بازساختی

جای خالی متخصصان علوم انسانی در شرکت های دانش بنیان/ضرورت توجه به پزشکی بازساختی