مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-18سياسي

برگزاری برنامه های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده ها بلامانع است


 براساس مصوبه ستاد استانی کرونا، برگزاری برنامه ها و مراسم های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط آنکه تنها افرادی که دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده اند در آنها حضور یابند، - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا، برگزاری برنامه ها و مراسم های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط آنکه تنها افرادی که دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده اند در آنها حضور یابند، آزاد است.

هوشنگ بازوند، امروز(27 آذر)در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: کسانی که متولی برگزاری این برنامه ها هستند باید کارت واکسن کلیه شرکت کنندگان را بررسی کنند و اجازه ورود به افراد فاقد کارت واکسن را ندهند.

وی در ادامه از برنامه های دولت برای کنترل هوشمند مراجعین به ادارات خبر داد و گفت: یک سامانه هوشمند تحت عنوان سامانه امید توسط دولت طراحی شده و بزودی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی موظف می شوند کد ملی کلیه کارکنان و مراجعین را در بدو ورود به آن دستگاه به این سامانه وارد کنند و تنها کسانی مجاز به ورود و دریافت خدمات خواهند بود که دو دوز واکسن کرونای خود را تزریق کرده باشند.

بازوند عنوان کرد: به زودی این شیوه کنترل هوشمند به حوزه حمل و نقل شهری و برون شهری و دانشگاه ها و موسسات آموزشی نیز تعمیم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده ها بلامانع است

برگزاری برنامه های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده ها بلامانع است