مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-18فرهنگي

سینماهای مشهد میزبان کدام فیلم ها هستند؟


در حال حاضر 15 فیلم بی همه چیز، قهرمان، بندر بند، رمانتیسم عماد و طوبا، آتابای، حکم تجدیدنظر، دینامیت، گشت ارشاد3، منصور، جنایت بی دقت، تومان، - شهر گربه ها، گربه سیاه، آپاچی و اتومبیل در سینماهای مشهد در حال اکران است.

پس از فروش مطلوب فیلم هایی مانند دینامیت و قهرمان پس از موج پنجم کرونا فیلم های بسیاری راهی اکران سینما شدند و این امر باعث شده است که در حال حاضر 15 فیلم بر پرده سینماهای مشهد حاضر باشند.

از این میان ژانر سه فیلم کمدی، یک فیلم ویژه کودک و نوجوان و باقی درام و اجتماعی است که به نسبت فروش، هر کدام سالن های بزرگ و کوچک و سانس های کم و زیادی را در سینماهای مختلف به خود اختصاص داده اند.

در ادامه به معرفی این فیلم ها می پردازیم.

دینامیت دینامیت پس از گذشت سه سال از ساخت از دهم تیر 1400 و در اوج شیوع بیماری کرونا در سینماهای سراسر کشور اکران شد که با موفقیت تجاری همراه بود.

فیلم سینمایی دینامیت داستان ساختمانی را روایت می کند که کسانی از لایه های گوناگون جامعه مانند ساقی مواد مخدر و طلبه در آن ساکن هستند.

در واقع دو طلبه با بازی پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر، ساقی با بازی محسن کیایی و همچنین دو دختر با بازی نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی هم در این ساختمان حضور دارند که با توجه به تضادهای فکری موقعیت های طنزی را خلق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماهای مشهد میزبان کدام فیلم ها هستند؟

سینماهای مشهد میزبان کدام فیلم ها هستند؟