مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-18اجتماعي

ایمن ترین محور؛ پرتصادف ترین راه در زنجان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه 40 درصد تصادفات در آزادراه ها است، گفت: ایمن ترین محورها بیشترین تصادف را دارند.

- جواد یوسفی ظهر امروز (27 آذرماه) در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان اظهار کرد: در بحث تصادفات عوامل مختلف دخیل هستند و نمی توان فقط به حادثه خیز بودن برخی محورها اکتفا کرد و توقع بهسازی محورها را داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 درصد تصادفات در آزادراه های استان به وقوع پیوسته است، عنوان کرد: سادگی رانندگی، روانی ترافیک و سرعت بالا در این محورها باعث می شود رانندگان بیشتر دچار خواب آلودگی شوند و این موضوع احتمال تصادف را بالا می برد و باید فرهنگ رانندگی برای جلوگیری از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی ارتقا یابد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه در کشور محوری ایمن تر و باکیفیت تر از آزادراه زنجان ـ قزوین نداریم، تصریح کرد: اگر همه راه های استان نیز اتوبان شوند آمار تصادفات به طور چشم گیر پایین نخواهد آمد؛ چراکه دلایل بروز تصافات باید به درستی واکاوی شود.

این مسئول به ارتقای فرهنگ رانندگی با همکاری دستگاه های مختلف مثل صدا و سیما و آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: محور طارم پرپیچ و خم ترین راه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن ترین محور؛ پرتصادف ترین راه در زنجان

ایمن ترین محور؛ پرتصادف ترین راه در زنجان