مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-18سياسي

گام بلند مرکز پژوهش ها برای تبدیل شدن به کارفرمای پیش رو به جای کارگزار پیرو


برای رسیدن به الگوی کارفرمای پیش رو به جای کارگزار پیرو در سه ماهه اخیر برنامه های تحولی عملیاتی مبتنی بر توان داخلی مرکز پژوهش ها و همینطور استفاده از ظرفیت های دیگر بخش های پژوهشی کشور تدوین شده است.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: برای رسیدن به الگوی کارفرمای پیش رو به جای کارگزار پیرو در سه ماهه اخیر برنامه های تحولی عملیاتی مبتنی بر توان داخلی مرکز پژوهش ها و همینطور استفاده از ظرفیت های دیگر بخش های پژوهشی کشور تدوین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداریی امروز(شنبه 27 آذرماه) در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش های مجلس، گفت: ما با تک تک وزارتخانه ها مکاتباتی داشتیم و ماموریت ها و برنامه هایی که هر یک از دفاتر متناسب با این وزارتخانه داشته اند به آن ها اعلام کردیم و در قالب یک توافقنامه مسیر راهی را برای تدوین لوایح و طرح ها مشخص و جلساتی را با وزارتخانه ها برگزار کردیم.

وی افزود: در کنار این بحث موضوع کنسرسیوم مرکز تحقیقات استراتژیک نیز در مرکز راه اندازی شده و اساسنامه آن تدوین شده، از رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دعوت شد تا در جلسه ای در این باره حضور پیدا کرده و نظرات خود را مطرح کند، همچنین از رؤسای پژوهشکده های قوه قضاییه و مرکز تحقیقات بررسی های استرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند مرکز پژوهش ها برای تبدیل شدن به کارفرمای پیش رو به جای کارگزار پیرو

گام بلند مرکز پژوهش ها برای تبدیل شدن به کارفرمای پیش رو به جای کارگزار پیرو