مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-18بين الملل

حمله تند نماینده عربستان به اسد و شرط گذاشتن برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب


نماینده دائم عربستان در سازمان ملل ضمن تعیین شرطی برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، عدم تایید پایان جنگ در سوریه را خواستار شد.

- نماینده دائم عربستان در سازمان ملل ضمن تعیین شرطی برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، عدم تایید پایان جنگ در سوریه را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در سخنرانی که روز جمعه در پنجاه وسومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل داشت، مدعی شد: اگر آنها گفتند که جنگ در سوریه تمام شده، شما آنها را باور نکنید، اگر رهبر آنها در حالی که روی انباشتی از جمجمه های افراد بیگناه ایستاده بود، ادعای پیروزی بزرگی را کرد، او را باور نکنید.

او در ادامه اظهارات کذب و فرافکنانه خود باز هم مدعی شد: اگر آنها گفتند که در حال مبارزه با تروریسم در منطقه هستند، آنها را باور نکنید زیرا اولین کسانی بودند که بزرگترین درب ها را به روی تروریسم گشودند و حزب الله، سرکرده تروریسم در منطقه و سازمان های طایفه ای شرق را وارد کردند.

همچنین نماینده دائم عربستان در سازمان ملل گفت: راه حل سیاسی تنها راه حل بحران سوریه است و این بحران باید از طریق یک روند سیاسی همه جانبه که خواسته های قانونی مردم سوریه را برآورده می کند و با قطعنامه 2245 شورای امنیت و نیز روند مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند نماینده عربستان به اسد و شرط گذاشتن برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

حمله تند نماینده عربستان به اسد و شرط گذاشتن برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب