مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-18سياسي

مشارکت پژوهشگران جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در پروژه مشترک ایران و آلمان


رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از مشارکت پژوهشگران این واحد در پروژه مشترک ایران و آلمان در حوزه منظر فرهنگی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از مشارکت پژوهشگران این واحد در پروژه مشترک ایران و آلمان در حوزه منظر فرهنگی خبر داد.

مهدی ژیانپور با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به چشم انداز این واحد، مبنی بر توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی خود در سطوح بین المللی، تیمی متشکل از پژوهشگران جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در فراخوان سومین سال از پروژه مشترک ایران و آلمان با عنوان ادراک میان فرهنگی از مناظر شهری و روستایی و میراث فرهنگی که با حمایت مؤسسه دآآد (موسسه تبادل فعالیت‎ های علمی در آلمان) و به میزبانی دانشگاه صنعتی دورتموند در آذرماه 1399 اجرا شد، مشارکت کردند.

وی ادامه داد: در این گردهمایی هفت روزه پرستو دارویی و مینا کشانی همدانی از اعضای هیئت علمی پژوهشی گروه مطالعات کالبدی شهر جهاددانشگاهی واحد اصفهان طرح پیشنهادی با عنوان نقش قنات در خلق و بقای منظر فرهنگی سکونتگاه های مناطق کویری استان اصفهان(مطالعه موردی: قنات مون اردستان) را ارائه کردند.

این طرح در مرحله اول به عنوان یکی از ده طرح برتر مشارکت کنندگان ایرانی در تیرماه 1400 برگزیده و سپس مراحل انجام این پروژه بین المللی آغاز شد که تا آذرماه 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پژوهشگران جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در پروژه مشترک ایران و آلمان

مشارکت پژوهشگران جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در پروژه مشترک ایران و آلمان