مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-18ورزشي

اتحاد خبرنگاران شیرازی، الگویی برای اهالی رسانه


سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری، که اتفاقا یکی از مربیان خوشنام فوتبال ایران به شمار می رود، سه شنبه گذشته در رفتاری دور از انتظار، به خبرنگاران شیرازی احترام نگذاشت و در نشست خبری قبل از بازی شرکت نکرد و خبرنگاران ورزشی شیراز عصر چهارشنبه گذشته، - ضمن ادای احترام به این مربی، ناراحتی خود را از رفتار او با ترک سالن نشست خبری پس از بازی، نشان دادند؛ اقدامی که می تواند گامی در راستای توجه به جایگاه و شان رسانه از سوی تیم های حاضر در لیگ برتر باشد.

سرمربی مس رفسنجان که از یک روز پیش از دیدار با فجرسپاسی، در شیراز حاضر بود، به کنفرانس خبری پیش از بازی که در تمام لیگ های حرفه ای دنیا مرسوم است، بی اعتنایی کرد.

به همین دلیل، خبرنگاران شیرازی در اقدامی هماهنگ که مسبوق به سابقه هم نبود، تصمیم به تحریم کنفرانس خبری پس از بازی این مربی گرفتند.

رفتار خبرنگاران شیرازی یادآور این موضوع بود که سِمَت افراد، تعیین کننده برتری آنها به یکدیگر نیست.

همانطور که شغل یک نفر مربیگریست و باید وظایف خود را طبق اصول تعریف شده انجام دهد، خبرنگاران هم باید بتوانند وظایف محوله خود را آنطور که مطلوب است، انجام دهند.

محمد ربیعی با رفتار خود باعث خلل در کار خبرنگاران و اتلاف وقت آنها شد، بنابراین کمترین حق خبرنگاران شیرازی، این بود که صدای اعتراض خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد خبرنگاران شیرازی، الگویی برای اهالی رسانه

اتحاد خبرنگاران شیرازی، الگویی برای اهالی رسانه