مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-18اقتصادي

گردشگری خراسان رضوی بر مبنای برنامه راهبردی عملیاتی توسعه می یابد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: گردشگری خراسان رضوی بر مبنای پژوهش ها و برنامه راهبردی عملیاتی توسعه می یابد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: گردشگری خراسان رضوی بر مبنای پژوهش ها و برنامه راهبردی عملیاتی توسعه می یابد.

یوسف بیدخوری در جلسه بررسی طرح راهبردی عملیاتی توسعه گردشگری استان خراسان رضوی که با حضور پژوهشگران پژوهشکده جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: اقدامات پژوهشی خوبی در پژوهشکده جهاد دانشگاهی مشهد صورت گرفته که همواره تصمیم ساز بوده و در اجرای برنامه های توسعه گردشگری نقش مهمی داشته است.

وی با بیان این که بر مبنای همین پژوهش ها تمرکز زدایی از مشهد در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در برنامه راهبردی- عملیاتی اولویت اجرای برنامه های توسعه گردشگری در شهرستان ها مشخص شده و بر مبنای آن مسیر توسعه طی خواهد شد.

بیدخوری ادامه داد: با توجه به اینکه مشهد شهری بین المللی است، طرح ها و برنامه های اجرایی می‎تواند مسیر پیشرفت را هموار کند و توسعه مبتنی بر نیازهای بین المللی تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری خراسان رضوی بر مبنای برنامه راهبردی عملیاتی توسعه می یابد

گردشگری خراسان رضوی بر مبنای برنامه راهبردی عملیاتی توسعه می یابد