مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-18ورزشي

نصیرزاده: با این حکم بازیکن گابنی، استقلال هم باید 3برصفر بازنده شود


وقتی این تنبیه در آیین نامه لحاظ نشده، شما 3-0 کردن را از کجا آوردید؟ در همان دستورالعملی که آوردیم یک بازیکن باید چهار بازی ملی داشته باشد، ضمانت بانکی را هم آورده ایم، - کمیته انضباطی به دنبال شکایت باشگاه های استقلال، پیکان و سپاهان از باشگاه گل گهر به خاطر استفاده از بازیکنی که جذب او مطابق با آیین نامه سازمان لیگ نبوده، سه بازی سیرجانی ها را 3-0 به سود حریفان اعلام کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه گل گهر مدعی بود مدارک مربوط به بازی های ملی اریک باگناما از فدراسیون گابن به تایید فدراسیون فوتبال ایران رسیده و از این بابت هیچ تخلفی صورت نپذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال ایران که معمولا در چنین شرایطی اظهارنظر می کند، در گفت و گویی رادیویی به شرح و تحلیل کامل ماجرا پرداخته است که ادله و استنباطش می تواند جالب باشد.

سازمان لیگ و فدراسیون باید شاکی باشند نه باشگاه ها!ما آیین نامه جذب بازیکنان خارجی داریم که از سال 93 بود و خود من آن را نوشته بود.

در آیین نامه ای که سال 1400 نوشته شد آن چیزی که خیلی برای ما هم بود، گرفتن ضمانت نامه بانکی به خاطر بدهی سنگین باشگاه ها بود.

در آن زمان یک سری اصلاحات هم در مورد جذب بازیکن خارجی انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیرزاده: با این حکم بازیکن گابنی، استقلال هم باید 3برصفر بازنده شود

نصیرزاده: با این حکم بازیکن گابنی، استقلال هم باید 3برصفر بازنده شود