مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-18ورزشي

آغاز مسابقات چوگو قهرمانی کشور در شیراز


مسابقات چوگو قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای ورزشکار و پیشکسوت به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز، آغاز شد.

- رییس هیئت ورزشهای همگانی استان فارس شنبه 27 آذر در مراسم افتتاحیه این مسابقات، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: این هیئت برای دومین سال میزبانی مسابقات چوگو، به عنوان یک ورزش اصیل ایرانی و سنتی، را عهده دار است.

سیروس پاک فطرت با قدردانی از همراهی های سازمان ها و دوایر دولتی و خصوصی همکار در برگزاری این دوره از رقابت های چوگو، گفت: در این دوره از مسابقات 11 تیم از استان های کشور و تیم های الف و ب شهرستان آباده به نمایندگی از استان فارس حضور دارند.

رییس کمیته اجرایی مسابقات چوگو قهرمانی کشور با بیان اینکه این دوره از مسابقات به یاد شهدای استان فارس و 313 شهید مربی کشور برگزار می شود، کفا مسابقات چوگو قهرمانی کشور به صورت همزمان در دو زمین در حال برگزاری است و عصر فردا یکشنبه 28 آذرماه 1400 با معرفی تیم های اول تا سوم و همچنین تیم اخلاق پایان می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با قدردانی از فدراسیون ورزشهای همگانی، انجمن چوگو و هیئت ورزشهای همگانی استان فارس در برگزاری مسابقات کشور چوگو در شیراز، گفت: خوشبختانه به همت دولت به لحاظ شرایط کرونا، در وضعیت مناسبی قرار داریم و در وضعیت موجود باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات چوگو قهرمانی کشور در شیراز

آغاز مسابقات چوگو قهرمانی کشور در شیراز