مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-18سياسي

قبرهای لاکچری با منظره رو به دریا در بوشهر


دفن در جوار امامزادگان از دیرباز مورد توجه و خواست همگان بوده اما اکنون به سوژه ی رقابت میان پولدارها تبدیل شده و قشر مرفه جامعه حاضر است هزینه زیادی را بابتش پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایسنا نوشت: مقصد آخر ماست؛ تکه جایی به ابعاد کمتر از 1×2 برای زمانی که دیگر کارمان با این دنیا به پایان رسیده است.

عزیزانمان اما گاهی فراموش می کنند که وقتی دست از دنیا کوتاه می شود دیگر جا و مکان فرقی نمی کند .

زندگی دنیوی لاکچری به تنهایی برای عده ای رضایت بخش نبوده و چشم و هم چشمی و فخر فروشی به دیگران به قبرستان ها هم سرایت کرده است.

به ویژه از وقتی که اعلام شد ظرفیت آرامستان بهشت صادق بوشهر پُر شده است و از این پس باید مرده ها را در آرمستان وادی الرحمه محله تنگک دفن کرد.

بومی گزینی برای دفن در امامزاده های بوشهر در بوشهر مردگان بسیاری در جوار اماکن مذهبی و دینی از جمله امامزاده محمد باقر(در محله ی خواجه ها)، امامزاده عبدالمهیمن(در محله ی امامزاده) و .

دفن شده اند.

اما در طول چند سال گذشته و به ویژه پس از تکمیل ظرفیت آرامستان بهشت صادق، افراد این محله ها، از ترس پُر شدن ظرفیت، اعلام کرده اند که دیگر اجازه ی دفن غریبه ها را نمی دهند و در واقع امامزاده های این محله ها خصوصی و ویژه بومی های همان محله شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبرهای لاکچری با منظره رو به دریا در بوشهر

قبرهای لاکچری با منظره رو به دریا در بوشهر