مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-18فرهنگي

رسانه های استان گیلان مطالبه گر باشند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در مقایسه با سایر استان ها از امتیازات کمتری برخوردار هستند، - ، رضا ثقتی بعد از ظهر شنبه در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان با اشاره به اینکه مطالبه گری در هر زمینه ای نتیجه بخش است، اظهار کرد: امروزه در صورت نداشتن قدرت سخت افزاری، قدرت نرم افزاری هم وجود ندارد.

وی گیلان را مهد فرهنگ و هنر و رسانه دانست و افزود: رسانه ها زبان گویای مردمی هستند که خواسته هایشان به گوش مسئولان نمی رسد.

ثقتی با بیان اینکه هنرمندان و نویسندگان گیلان نسبت به استان های دیگر از امتیازات کمتری برخوردار هستند، اضافه کرد: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و عدالت محور بر روی کار آمده و رسانه ها می توانند در راستای اجرای سیاست های دولت، علاوه بر مطالبه گری، کمک حال و بازوی این دولت باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گزارش های علمی و تخصصی در خصوص مشکلات شهر و مردم رابزنی ها را برای دریافت امتیازات و رفع مشکلات راحت تر می کند، تصریح کرد: گیلان در تعداد روزنامه ها جایگاه هفتم، در تعداد پایگاه های خبری جایگاه سوم و در تعداد رسانه های دارای مجوز، جایگاه ششم کشور را به خود اختصاص داده و با این ظرفیت موجود یقیناً رسانه های گیلان می توانند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های استان گیلان مطالبه گر باشند

رسانه های استان گیلان مطالبه گر باشند