مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-18سياسي

استقرار 70 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر رفسنجان


رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: در حال حاضر 70 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان مستقر و به فعالیت مشغول هستند.

- رفسنجان - رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: در حال حاضر 70 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان مستقر و به فعالیت مشغول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا رنجبرکریمی ظهر شنبه در مراسم هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه ولی عصر رفسنجان با بیان اینکه پژوهش و تولید علم یکی از نیازهای کشور محسوب می شود، اظهار کرد: ما قطعاً می توانیم مرزهای دانش را جابه جا کنیم.

در دهه های اول انقلاب و دوران جنگ، خیلی از ظرفیت ها صرف زیرساخت ها در دانشگاه ها شد و بیشتر یادگیری علم و آموزش صورت گرفت.

وی ادامه داد: در دهه 80 از مرحله آموزش به مرحله تولید علم و پژوهش ورود پیدا کردیم که از دهه 80 شروع شد و در دهه 90 به اوج رسید و فن آوری وارد گفتمان دانشگاه ها شد و به مجموعه وزارت علوم ورود پیدا کرد.

هم اکنون در سال 2021 بیش از 70 هزار سند علمی در دنیا به نام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است که جزو 15 کشور تولیدکننده علم در دنیا هستیم و مقام اول علمی را در خاورمیانه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 70 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر رفسنجان

استقرار 70 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر رفسنجان