مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-18اقتصادي

5 دلیل برای خرید تلویزیون 4K


تحول تصویر در تلویزیون ها هر چند سال یکبار ما را به وجد می آورد و باعث می شود هر روز توقع بیشتری از این جعبه جادویی داشته باشیم.

چه طرفدار تلویزیون های نسل جدید باشید چه نباشید، - کیفیت تصویر 4K از سال 2014 تاکنون به بسیاری از برندها و متعاقبا خانه های مردم وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام زنبیل، اولین تلویزیون های 4K توسط شرکت پاناسونیک معرفی شدند سپس شرکت های بزرگ دیگر وارد این عرصه شدند و شاهد تولید تلویزیون 4K توسط برندهای کره ای مطرح و دیگر برندهای معتبر بودیم.

کیفیت تصویر 4K نسبت به نسل قبلی خود بهتر شده و تعداد 2160 در 3840 پیکسل را در خود جای داده است.

موضوع اما فقط افزایش تعداد پیکسل های صفحه نیست بلکه دلایل مختلفی امروز وجود دارد که بخواهیم تلویزیون 4K خریداری کنیم؛ در ادامه این مقاله زنبیل به توضیح این دلایل می پردازیم.

تماشای فیلم و سریال با در اختیار داشتن تلویزیون 4K این امکان را دارید که فیلم و سریال های مورد علاقه خود را از طریق دی وی دی پلیر یا با حافظه های جانبی مثل هارد اکسترنال و فلش مموری با کیفیت 4K مشاهده کنید.

اگر چه در کشور ما هنوز تولیدات سینمایی و تلویزیونی تا رسیدن به کیفیت 4K فاصله دارند و در حال حاضر بالاترین کیفیتی که در رسانه های آنلاین و آفلاین داخلی پیدا می کنید Full HD است؛ اما با توجه به اینکه کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دلیل برای خرید تلویزیون 4K

5 دلیل برای خرید تلویزیون 4K