مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-18اقتصادي

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تجهیز سالن دو ومیدانی اردبیل


2 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش وجوانان برای تجهیز سالن دو ومیدانی اردبیل اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در خصوص نواقص این ورزشگاه شامل چمن، دکل برق و تارتان ادامه داد: این موارد باید از طرف شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش وجوانان در سریع ترین زمان ممکن آماده و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرار گیرد.

اختصاص یک میلیارد تومان برای رفع نواقص ورزشگاه رضازاده نیکزاد در خصوص نواقص ورزشگاه رضازاده اردبیل هم بیان کرد: در راستای رفع نواقص ورزشگاه رضازاده، یک میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت ورزش وجوانان به این ورزشگاه اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی گفت: مقرر شد در راستای احداث پناهگاه سبلان 2 میلیارد تومان از طرف شرکت توسعه و نگهداری و یک میلیارد تومان از سوی استانداری اردبیل تأمین شود.

گفتنی است؛ بازدیدهای میدانی از ورزشگاه ها و پروژه های ورزشی اردبیل با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تجهیزات دولتی و عمومی و شاهین درستکار معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با هدف رفع موانع و مشکلات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تجهیز سالن دو ومیدانی اردبیل

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تجهیز سالن دو ومیدانی اردبیل