مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-18فناوري

لباس مد روز به سبک متاورس/ شما هم کمد دیجیتال خواهید داشت؟! (+عکس)


خارج از محیط های گیمینگ، توکن های غیرقابل تعویض (NFTs) که از فناوری بلاک چین برای تایید مالکیت دارایی های دیجیتال استفاده می کنند به مد دیجیتال امکان درآمدزایی گسترده تری را داده اند.

- لباس مد روز به سبک متاورس/ شما هم کمد دیجیتال خواهید داشت؟! (+عکس) خارج از محیط های گیمینگ، توکن های غیرقابل تعویض (NFTs) که از فناوری بلاک چین برای تایید مالکیت دارایی های دیجیتال استفاده می کنند به مد دیجیتال امکان درآمدزایی گسترده تری را داده اند.

عصر ایران - در آینده نزدیک به جای باز کردن درب کمد به منظور انتخاب لباس مناسب برای یک تماس تصویری، ممکن است به کمد لباس مجازی خود مراجعه کرده تا یک لباس دیجیتال سه بعدی رندر شده را برای پوشیدن انتخاب کنید.

حداقل، این همان چیزی است که برخی از افراد حاضر در فضای مد و فناوری روی آن سرمایه گذاری کرده زیرا کسب و کارهای بیشتری حضور در دنیای مد دیجیتال را مد نظر قرار داده اند.

آنها روی این مساله حساب باز کرده اند که استفاده از لباس های دیجیتال تنها به تماس های تصویری محدود نخواهد بود و در نهایت در تمام جهان واقعیت افزوده در جهان واقعی روی بدن افراد دیده شوند.

لباس پوشاندن به شخصیت های دیجیتالی موضوع جدیدی نیست و از نمونه هایی مانند شخصیت های پیکسلی دالز (Dollz) در اوایل دهه 2000 تا خرید لباس های دیجیتال در بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس مد روز به سبک متاورس/ شما هم کمد دیجیتال خواهید داشت؟! (+عکس)

لباس مد روز به سبک متاورس/ شما هم کمد دیجیتال خواهید داشت؟! (+عکس)