مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-18حوادث

انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی و انواع سلاح در مازندران/ دستگیری 13 نفر


فرمانده سپاه کربلا مازندران ارزش کشفیات این باند را 200 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت که سرشاخه های این باند بین المللی از کشور های همسایه بودند و با جا سازی های حرفه ای انواع مشروبات الکلی و سلاح را به مازندران حمل می کردند.

- فرمانده سپاه کربلا مازندران ارزش کشفیات این باند را 200 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت که سرشاخه های این باند بین المللی از کشور های همسایه بودند و با جا سازی های حرفه ای انواع مشروبات الکلی و سلاح را به مازندران حمل می کردند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از شناسایی و انهدام باند بین المللی قاچاق مشروبات الکلی و انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار سیاوش مسلمی با اعلام این که باند بین المللی در سایه اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران کشور و اداره اطلاعات سپاه استان شناسایی و منهدم شده است ، گفت که در این عملیات 13 نفر دستگیر شدند و هشت خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان هم توقیف شد.

وی افزود که از متهمان 15 هزار شیشه و قوطی انواع مشروبات الکلی و 43 قبضه سلاح غیرمجاز شکاری و جنگی کشف و ضبط شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ارزش کشفیات این باند را 200 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت که سرشاخه های این باند بین المللی از کشور های همسایه بودند و با جا سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی و انواع سلاح در مازندران/ دستگیری 13 نفر

انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی و انواع سلاح در مازندران/ دستگیری 13 نفر