مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-18حوادث

انهدام باند بین المللی مشروبات الکلی و سلاح های جنگی در مازندران


فرمانده سپاه کربلا از انهدام باند بین المللی مشروبات الکلی و سلاح های شکاری و جنگی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی و رصد بسیار هوشمندانه همکاران ما در سازمان اطلاعات سپاه، منجر به شناسایی و متلاشی شدن باند بزرگ بین المللی توزیع مشروبات الکلی و سلاح های غیرمجاز شکاری و جنگی شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات بیانگر اشراف اطلاعاتی است که امنیت پایدار را برای مردم به دنبال دارد، افزود: در این اقدام ارزشمند که توسط سربازان گمنام امام زمان در مجموعه سپاه صورت گرفته مجموعا 13 نفر دستگیر شدند که 8 خودروی سواری، 15 هزار شیشه و قوطی مشروبات الکلی به همراه 43 قبضه سلاح شکاری و جنگی از این باند کشف شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه برای ادامه شناسایی افراد، در حال رصد و پایش اعضای این باند هستیم، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی سلاح ها و مشروبات الکلی کشف شده 20 میلیارد تومان است، سرشاخه های این باند بین المللی با شناسایی هایی که صورت گرفته در کشورهای همسایه و چندین استان کشور نیز فعال بوده اند.

مسلمی خاطرنشان کرد: اعضای این باند مشروبات الکلی را با جاسازی ماهرانه در خودروهایشان در ساعات خاصی از شبانه روز به مازندرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بین المللی مشروبات الکلی و سلاح های جنگی در مازندران

انهدام باند بین المللی مشروبات الکلی و سلاح های جنگی در مازندران