مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-18سياسي

روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است


سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: شعار رییس محترم جمهور بهره مندی از مدیران مردمی و فساد ستیز است که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم.

داشتن روحیه انقلابی هم از دیگر شعارهای راهبردی دولت سیزدهم است که مورد تاکید و توجه قرار دارد و با این ویژگی می توانیم .

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: شعار رییس محترم جمهور بهره مندی از مدیران مردمی و فساد ستیز است که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم.

داشتن روحیه انقلابی هم از دیگر شعارهای راهبردی دولت سیزدهم است که مورد تاکید و توجه قرار دارد و با این ویژگی می توانیم جرات حضور در بین مردم و رفع مشکلات را داشته باشیم.

حمیدرضا امام پناهی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: عدالت محوری جزو تعهدات دولت سیزدهم است، امور و برنامه ها هم در این راستا هدف گذاری می شوند تا بتوانیم گام های خوبی در راستای توسعه و رونق شهرستان برداریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود: این انتصاب بار مسئولیت را برای بنده سنگین تر کرده و باید پاسخگوی این اعتماد باشم تا بتوانیم خدمات بهتر و ارزشمندتری به مردم فهیم این شهرستان ارائه دهیم، مردمی که در تمام دوران ها با ازخودگذشتگی تا پای جان پای انقلاب و نظام ایستاده اند لذا خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است

روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است