مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-18سياسي

مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند/سهم خواهی را قبول ندارم


مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند و درب اتاق های خود را به روی مردم بگشایند چراکه معتقدم راه حل بسیاری از مشکلات مردم، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند و درب اتاق های خود را به روی مردم بگشایند چراکه معتقدم راه حل بسیاری از مشکلات مردم، فقط بودجه و اعتبارات نیست بلکه حذف فاصله ایجاد شده بین مدیران و جامعه است.

اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی استان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: طبق شعارهای دولت سیزدهم، تمام توان خود را بر این امر متمرکز کرده ایم تا بر اساس شعارهای راهبردی مطرح شده، عملکرد مناسب و رضایت بخشی در مسیر خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عده ای جلوتر از زمان در حال حرکت هستند، افزود: با توکل به خداوند متعال و تکیه بر آرا و حمایت مردم، امور را هوشمندانه و با جدیت پیگیری می کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به آسیب وارده به اعتماد مردم گفت: کشور را در شرایط سختی تحویل گرفته ایم و به جای اینکه تنها، گذشته را نقد کنیم باید روبه جلو گام برداریم و آینده را بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند/سهم خواهی را قبول ندارم

مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند/سهم خواهی را قبول ندارم