مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-18بين الملل

ارتش عراق: هیچ نیروی رزمی خارجی در عین الاسد حضور ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یحیی رسول سخنگوی نیرو های مسلح عراق امروز شنبه خبر داد که پایگاه عین الاسد در استان الانبار که تحت اشغال نظامیان تروریست آمریکایی قرار داشت، - سخنگوی نیرو های مسلح عراق امروز شنبه گفت که هیچ نیروی رزمی خارجی در پایگاه عین الاسد در الانبار حضور ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یحیی رسول سخنگوی نیرو های مسلح عراق امروز شنبه خبر داد که پایگاه عین الاسد در استان الانبار که تحت اشغال نظامیان تروریست آمریکایی قرار داشت، به کنترل ارتش عراق درآمد.

شبکه خبری العهد به نقل از رسول گزارش داد که هیچ نیروی رزمی وابسته به سازمان ملل یا ناتو در پایگاه عین الاسد حضور ندارد، بلکه صرفا مستشارانی هستند که برای ارائه حمایت های لجستیک و افزایش قدرت ارتش عراق در آن حضور دارند .

وی ادامه داد: بسیاری از مکان ها در پایگاه، به صورت کامل از نیرو های خارجی تخلیه شده است و از برخی مقر ها برای رساندن تجهیزات لجستیکی به نیرو های عراقی استفاده می شود، از جمله سلاح، خودرو و تجهیزاتی که برای انجام مأموریت به نیرو های ما کمک می کند .

سخنگوی نیرو های مسلح عراق تصریح کرد، این پایگاه عراقی است و حراست از آن بر عهده ارتش عراق است و تحت حمایت کامل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش عراق: هیچ نیروی رزمی خارجی در عین الاسد حضور ندارد

ارتش عراق: هیچ نیروی رزمی خارجی در عین الاسد حضور ندارد