مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-18سياسي

ایران آماده اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد سوری است


رییس سازمان امور دانشجویان از آمادگی ایران برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد سوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، شفیق دیوب، سفیر جمهوری سوریه در ایران و هاشم داداش پور، معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان در راستای توسعه همکاری های علمی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که به دنبال سفر وزیر علوم سوریه به ایران و پیگیری های توافق های انجام شده برگزار شد، دکتر هاشم داداش پور گفت: ما آمادگی داریم کمک کنیم هر چه سریعتر توافق صورت گرفته اجرایی شود.

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: برای اینکه بتوانیم جزییات این توافق نامه را اجرایی کنیم لازم است کارگروهی اجرایی با مشارکت نمایندگان سفارت و سازمان تشکیل شود تا با همفکری بتوانیم هر چه سریعتر به یک جمع بندی مشترک رسیده و توافق نامه را اجرایی کنیم.

داداش پور افزود: آن چیزی که برای ما روشن است تقویت ارتباطات با سوریه جزو اولویت های راهبردی دولت سیزدهم بوده و ما به عنوان یکی از اجزائ این دولت تلاش خواهیم کرد که این ارتباط را در حوزه دانشجویی تقویت کنیم.

معاون وزیر علوم گفت: با تاکید بر پذیرش و آمادگی ایران برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد سوریه ای و توافق های انجام شده شرایطی را در نظر گرفتیم که در فرایند های اجرایی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد سوری است

ایران آماده اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد سوری است