مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-18دانش

دکتر هادی بیت الهی پژوهشگر برتر گروه علوم پایه در کشور شد


ستاد ملی مراسم هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر هادی بیت الهی عضو هیأت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته را به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم پایه در کشور انتخاب کرد.

- دکتر "هادی بیت الهی" پژوهشگر برتر گروه علوم پایه در کشور شد ایسنا/کرمان ستاد ملی مراسم هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر "هادی بیت الهی" عضو هیأت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته را به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم پایه در کشور انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور که در راستای ترویج فرهنگ و ارتقای جایگاه پژوهش و فناوری در کشور برگزار شد، دکتر هادی بیت الهی استاد دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، عنوان رتبه پژوهشگر برتر را در این جشنواره به خود اختصاص داد.

برپایه این گزارش و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، دانشجوی برتر الکتروشیمی ایران در سال 1389 (از طرف انجمن الکتروشیمی ایران)، قرار گرفتن در لیست یک درصد دانشمندان پر استناد شیمی دنیا (از طرف پایگاه اطلاعات علمیISI) در سال 2014 تاکنون، قرار گرفتن در لیست صد نفر دانشمندان برتر فناوری نانو (از طرف ستاد ویژه فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر هادی بیت الهی پژوهشگر برتر گروه علوم پایه در کشور شد

دکتر هادی بیت الهی پژوهشگر برتر گروه علوم پایه در کشور شد