مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-18ورزشي

شیمیدر موقتا صدرنشین گروه ب لیگ برتر بسکتبال شد


تیم بسکتبال شیمیدر قم با پیروزی برابر مس رفسنجان، به صدر جدول گروه ب لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه) 27 آذر 1400 تیم های مس رفسنجان و شیمیدر قم در سالن بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شیمیدر قم موفق شد با نتیجه 75 - 55 برابر حریف خود به برتری برسد.

با شروع بازی مس عملکرد خوبی در دفاع داشت و برابر حریف قدرتمند خود بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت تا شیمیدر تنها با یک امتیاز اختلاف، 15 - 14 برنده کوارتر نخست شود.

در کوارتر دوم شاگردان شاهین طبع با درخشش یوسف وند اختلاف را بیشتر کرده و 21 - 13 پیروز این کوارتر شدند تا در مجموع، 36 - 27 برنده نیمه اول شده و پیروز به رختکن بروند.

با آغاز کوارتر سوم اما شیمیدر با دفاع تمام زمین و عملکرد خوب سالار منجی در زیر سبد، حملات مس را یکی پس از دیگری دفاع کرد تا با نتیجه 21 - 6 پیروز این کوارتر شود.

با شروع کوارتر چهارم اما این تیم مس بود که سعی در کم کردن اختلاف داشت و 19 - 22 پیروز شد، اما در مجموع شیمیدر 76 - 55 برنده بازی شد.

در انتهای این بازی، رابرت چالرز سنتر تیم مس رفسنجان با کسب 15 امتیاز، 9 ریباند و یک پاس گل، تأثیرگذاری 21 را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر موقتا صدرنشین گروه ب لیگ برتر بسکتبال شد

شیمیدر موقتا صدرنشین گروه ب لیگ برتر بسکتبال شد