مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-18سياسي

نمایش ایده های فناورانه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یاسوج


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: ایده های فناورانه و نوآورانه در نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری راه اندازی می شود، در معرض دید عموم مردم قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیانی گفت: ایده های فناورانه و نوآورانه در نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری راه اندازی می شود، در معرض دید عموم مردم قرار می گیرند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج افزود: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از فردا، یکشنبه 28 آذر ماه همایش سراسری برگزار می شود و 50 مقاله از مجموع مقاله هایی که قبلا طبق فراخوان به این واحد ارسال شده اند، ارائه خواهند شد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، بحث فناوری طی سالهای اخیر پررنگ تر شده است که در این راستا محصولات برتر که توسط فناورهای نمونه استان تولید شده اند را در روزهای 28 و 29 آذر ماه در نمایشگاهی به مناسب هفته پژوهش و فناوری افتتاح خواهد شد، در معرض دید عموم قرار خواهیم داد.

کیانی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، اظهار داشت: خوشبختانه طی یکسال گذشته فناورهای زیادی با همکاری پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد یاسوج مستقر شده اند که محصولات حدود 8نفر از آنها به مرحله تولید رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش ایده های فناورانه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یاسوج

نمایش ایده های فناورانه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یاسوج