مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-18پزشكي

حذف کامل نسخه های کاغذی بیمه های پایه از ابتدای دی


دستگاه های مربوطه با فراهم کردن زیرساخت ها و فضای عمومی باید فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی را اجرایی کنند؛ همچنین دریافت هرگونه هزینه مالی در این خصوص ممنوع است.

- معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: تمامی نسخه های کاغذی بیمه های پایه از جمله بیمه سلامت و تامین اجتماعی در تمام مراکز درمانی، از اول دی امسال، به صورت الکترونیکی نوشته می شود واین موضوع به فرمانداری ها ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا رضا نجاتی روز شنبه در نشست اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در محل استانداری، بیان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس برنامه توسعه، تصمیم به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی گرفته که خوشبختانه بخشی از این کار در حوزه بیمه شدگان تامین اجتماعی صورت گرفته است و بیمه سلامت استان نیز تاکنون 90 درصد کارها را در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: برای اجرایی شدن این طرح، به حمایت و پشتیبانی مسوولان بلندپایه استان و هماهنگی بین بخشی دستگاه های مرتبط با حوزه سلامت نیاز است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دستگاه های مربوطه با فراهم کردن زیرساخت ها و فضای عمومی باید فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی را اجرایی کنند؛ همچنین دریافت هرگونه هزینه مالی در این خصوص ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کامل نسخه های کاغذی بیمه های پایه از ابتدای دی

حذف کامل نسخه های کاغذی بیمه های پایه از ابتدای دی