مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-18اقتصادي

دولت سیزدهم برای خرید و عرضه محصولات کشاورزی برنامه دارد


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشاورزی از طریق فعال کردن سازمان تعاون روستایی می تواند با خرید، ذخیره و توزیع به موقع محصولات کشاورزی موجود شرایط را کنترل کند.

- ، علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در تماس تلفنی با برنامه رادیویی صبح و گفتگو درباره رها شدن باغداران و کشاورزان بعد از مرحله تولید محصولات گفت: مجموعه تولید و توزیع در بازار مصرف، زنجیره ای است که باید از ابتدا تا انتها مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: اینکه یک کشاورز محصولات خود را با چه کیفیتی تولید می کند و چقدر حمایت می شود به جای خود؛ اما اینکه بعد از به ثمر رسیدن تولید در مرحله بازار، مراقبت، نظارت و حمایت لازم برای آنها وجود ندارد، موضوع دیگری است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در موضوع دلالی و واسطه ها و اینکه از مزرعه تا بازار چه سیری طی می شود تا امروز برنامه منسجمی وجود نداشته است و دولت صرفاً برای بازار شب سیاست هایی را اعمال می کند که آن هم بازاری خاص در زمانی خاص را مدیریت می کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در همه محصولات کشاورزی با این موضوع مواجه هستیم؛ اما به نظر می رسد طرح خرید و کشت قراردادی که به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و از سیاست های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای خرید و عرضه محصولات کشاورزی برنامه دارد

دولت سیزدهم برای خرید و عرضه محصولات کشاورزی برنامه دارد