مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-18بين الملل

واکنش هریس به اظهارات بایدن درباره ریشه کنی کرونا


کامالا هریس معاون جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در پی اوج گیری دوباره همه گیری ویروس کرونا با مقصر دانستن دانشمندان در آماده نبودن دولت برای رویارویی با این بیماری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای دیلی میل؛ در حالی که بایدن در سخنرانی چهارم ژوییه (13 تیر ماه)، مدعی پیروزی بر این بیماری شده بود، اما هریس به لس آنجلس تایمز گفت در حالی که 800 هزار تن از این ویروس جان خود را ازدست داده اند، تصور نمی کنم که هیچ فردی بتواند در هیچ زمینه ای ادعای پیروزی کند.

وی افزود: دولت آمریکا از همه گیری دوباره گونه های دلتا و اومیکرون، شگفت زده و غافلگیر شده، زیرا بیشتر دانشمندانی که دولتمردان به توصیه ها و راهنمایی های آن ها وابستگی دارند، متوجه ورود و همه گیری دلتا نشده بودند.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز؛ شمار بستری شدگان مبتلا به کووید-19 در بیمارستان های سراسر آمریکا تنها طی دوهفته گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

بحران شیوع کرونا در آمریکا در این روز ها با ورود سویه اومیکرون به این کشور وخیم تر شده و شماره بستری های کرونایی در بیمارستان ها بطور ناگهانی افزایش یافته است.

تشدید اوضاع باعث شده تا کاخ سفید درباره افزایش ناگهانی شیوع کرونا به شهروندان آمریکا هشدار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هریس به اظهارات بایدن درباره ریشه کنی کرونا

واکنش هریس به اظهارات بایدن درباره ریشه کنی کرونا