مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 18:552021-12-18اقتصادي

نماینده مجلس: معلمان تا 16 میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند


بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده 100 هزار میلیارد تومان بوده که 25 هزار میلیارد تومان از کل این بودجه مربوط به حقوق معلمان است و با این حساب بودجه آموزش و پرورش به 12 درصد از کل بودجه کشور رسیده که پیش از این هشت درصد بود.

- بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده 100 هزار میلیارد تومان بوده که 25 هزار میلیارد تومان از کل این بودجه مربوط به حقوق معلمان است و با این حساب بودجه آموزش و پرورش به 12 درصد از کل بودجه کشور رسیده که پیش از این هشت درصد بود.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: با تصویب نهایی لایحه رتبه بندی، معلمان تا 16 میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علیرضا منادی سفیدان عصر امروز شنبه در جلسه ای با برخی از معلمان تبریز در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت: طبق این قانون هیچ معلمی کمتر از 8 میلیون تومان حقوق نمی گیرد.

وی سپس با تاکید بر اینکه 816 هزار معلم مشمول رتبه بندی می شوند، گفت: طبق این قانون 25 هزار میلیارد تومان برای یک سال حقوق معلمان در نظر گرفته شده است که برای دولت بار مالی دارد ولی دولت این اقدام شجاعانه را انجام می دهد.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده 100 هزار میلیارد تومان بوده که 25 هزار میلیارد تومان از کل این بودجه مربوط به حقوق معلمان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: معلمان تا 16 میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند

نماینده مجلس: معلمان تا 16 میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند