مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 19:002021-12-18حوادث

کودکانی که قربانی سهل انگاری می شوند


سقوط کودکان به کانال ها و جوی های روباز آب و فاضلاب در برخی مناطق شهری و حاشیه شهرها یکی از حوادث تلخی است که هرازچندگاهی خانواده ای را داغدار می کند.

هرچند به محض وقوع این حوادث مرگبار همه به دنبال معرفی مقصر هستند و نهادها و سازمان های مربوطه نیز بلافاصله دستوراتی صادر می کنند اما قبل از اجرا به دست فراموشی سپرده می شود و تا وقوع حادثه بعدی دیگر کسی پیگیر ماجرا نمی شود و در نهایت نیز این والدین کودک قربانی هستند که به سهل انگاری متهم و مقصر شناخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، همین چند روز قبل سقوط کودکی یک و نیم ساله به نام فارس حیدری در جوی فاضلاب محله گلدشت اهواز باز هم خانواده ای را داغدار کرد.

پدرش می گوید یک لحظه غفلت کردم و دیدم پسرم نیست بعد از جست و جوی فراوان او را در حالی داخل جوی آب پیدا کردند که دیگر دیر شده بود.

پس از این حادثه شهرداری و سازمان آبفای اهواز همدیگر را در بروز این حادثه مقصر معرفی کرده و انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه گرفتند.

شرکت آب و فاضلاب اهواز گفته این کانال متعلق به شهرداری و برای دفع آب های سطحی در منطقه است که در موازات کانال دفع فاضلاب شرکت آبفا قرارگرفته است.

کانال دفع آب های سطحی یادشده در حوزه خدمات شهرداری بوده که مراحل روپوش گذاری نیز از سوی متولی مربوطه صورت پذیرفته و به همین ترتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که قربانی سهل انگاری می شوند

کودکانی که قربانی سهل انگاری می شوند