مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-18سياسي

سفر رییس جمهور به لرستان 180 مصوبه داشت/ احداث چندین هزار شغل با اجرای مگاپروژه ها


استاندار لرستان با اشاره به اینکه در جریان سفر ریاست جمهوری بیش از 180 مصوبه داشته ایم، افزود: برخی از این مصوبه ها به صورت غیر مستقیم با مشکلات مردم در ارتباط هستند که با اجرایی شدن مگا پروژه هایی همچون ساخت سد معشوره و احداث راه آهن چند هزار شغل جدید ایجاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار در حاشیه برنامه ملاقات عمومی با اشاره به بازدید ودیدارهای مردمی رییس جمهور از لرستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات و درخواست های متعدد مردم از ریاست محترم جمهور چنانچه به سامانه سامد مراجعه نماییم مشاهده می شود که تا کنون حدود 97 هزار درخواست رسیدگی به مشکلات ثبت شده است.

  زیویار خاطرنشان کرد: عمده این درخواست ها بحث اشتغال، استمداد بیماران  صعب العلاج، مسائل مالی، درخواست مسکن و موارد دیگری بوده که قابل پیگیری هستند.

استاندار لرستان افزود: با هدف پیگیری درخواست های مردمی و رسیدگی به مشکلات، امروز جلسه ای با حضور برخی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد و از نزدیک مشکلات و مسائل مردم بررسی و مورد رسیدگی  قرار گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در جریان سفر ریاست جمهوری بیش از 180 مصوبه داشته ایم، افزود: برخی از این مصوبه ها به صورت غیر مستقیم با مشکلات مردم در ارتباط هستند که با اجرایی شدن مگا پروژه هایی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به لرستان 180 مصوبه داشت/ احداث چندین هزار شغل با اجرای مگاپروژه ها

سفر رییس جمهور به لرستان 180 مصوبه داشت/ احداث چندین هزار شغل با اجرای مگاپروژه ها