مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-18سياسي

مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی «کلاس های دروس عمومی» را تعطیل می کند


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور با اشاره مصوبه اصلاحات کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: اگر قرار باشد که دروس عمومی فقط در کنکور تأثیر داشته باشند، - علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با اشاره به مصوبه اصلاح دروس ادبیات، دینی، زبان انگلیسی و زبان عربی نسبت به مصوبه جدید تغییرات کنکور معترض هستند.

امرایی با پیشنهاد این موضوع که شورای عالی انقلاب فرهنگی، پرسشنامه ای در بین معلمان دروس عمومی منتشر کند، گفت: معلمان دروس عمومی نسبت به اهمیت ندادن به این دروس در کنکور گلایه دارند.

وی ادامه داد: یکی از معلمان دروس عمومی می گفت که چند وقت پیش یکی از شاگردانش پیام فرستاده است که کلاس کنکور زیست دارم و اگر به بنده اجازه دهید، از این به بعد برای درس های ادبیات به کلاس نیایم زیرا ادبیات در کنکور نمی آید.

  * مصوبه شورای عالی عملا کلاس های دروس عمومی را تعطیل می کند عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور با بیان اینکه دروس پایه های دهم و یازدهم اصلا در امتحان نهایی تأثیری ندارد، گفت: اگر قرار باشد که دروس عمومی فقط در کنکور تأثیر داشته باشد پس عملا کلاس های دروس عمومی تعطیل می شود و بحران به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی «کلاس های دروس عمومی» را تعطیل می کند

مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی «کلاس های دروس عمومی» را تعطیل می کند