مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 21:002021-12-18اجتماعي

ادامه آتش سوزی در پارک ملی گلستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به تداوم آتش سوزی در پارک ملی گلستان گفت که عملیات خاموش کردن آتش منطقه قوشه چشمه این پارک ملی صبح فردا با حضور 200 نیروی تازه نفس و استفاده از سه بالگرد ادامه پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، محمدرضا کنعانی شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: به دلیل سخت گذر بودن منطقه، با وجود تلاش فراوان نیرو های امدادی و انجام 18 سورت پرواز و آبپاشی منطقه توسط 2 بالگرد، حریق این منطقه هنوز مهار نشده است.

وی افزود: در حال حاضر بارش پراکنده باران در منطقه آغاز شده که در صورت تداوم بارندگی و همراهی نیرو های امدادی و حضور سومین بالگرد درخواستی برای کمک به اطفای حریق امیدواریم آتش سوزی منطقه قوشه چشمه تا فردا مهار شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: 40 نفر از نیرو های امدادی برای جلوگیری از گسترش حریق در منطقه حضور دارند و از صبح فردا در مجموع 200 نفر نیروی سازماندهی شده منابع طبیعی، محیط زیست، مردم محلی و بسیج همراه با استفاده از سه بالگرد دوباره عملیات مهار آتش را آغاز می کنند.

کنعانی ادامه داد: نیرو های امدادی برای در اختیار داشتن تجهیزات اطفای حریق مشکلی ندارند چرا که وسایل لازم از محل اعتبارات پارک ملی گلستان تامین شده است که باید از همکاری تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی در پارک ملی گلستان

ادامه آتش سوزی در پارک ملی گلستان