مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 21:052021-12-18پزشكي

آبی کرونایی در 7 شهر از شهرستان های هشتگانه سمنان


رییس ستاد استانی مقابله با کروناویروس از مرکز استان به عنوان تنها شهرستان زرد در این استان خبر داد و گفت: هفت شهرستان از شهرستان های هشتگانه استان در وضعیت آبی هستند.

- سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود اظهار کرد: از مجموع 8 شهرستان استان، خوشبختانه 7 شهرستان در وضعیت رنگبندی آبی کرونایی قرار دارند که انشالله با کمک مردم و مسولین ، شهر سمنان نیز به زودی به رنگ آبی تغییر وضعیت دهد .

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل ها در مدارس و دانشگاه ها افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان در زمان شروع امتحانات نظارت خود را افزایش داده تا زمینه حضور دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس فراهم گردد.

وی از مسئولین آموزش و پرورش استان خواست: پیش از شروع امتحانات نسبت به دریافت و بررسی کارت واکسن دانش آموزان اقدام و از ورود دانش آموزانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند جلوگیری به عمل آورد.

استاندار سمنان گفت: باید تلاش های لازم جهت دریافت و تزریق کامل واکسن به انجام رسیده و مراکز تجمیع واکسیناسیون به منظور تزریق دز سوم واکسن، مجددا فعال گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبی کرونایی در 7 شهر از شهرستان های هشتگانه سمنان

آبی کرونایی در 7 شهر از شهرستان های هشتگانه سمنان