مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 21:102021-12-18اقتصادي

تامین زمین طرح جهش مسکن در 19 شهر از 21گانه شهر استان


استاندار سمنان از تامین زمین طرح جهش مسکن در 19 شهر از شهرهای 21گانه این استان خبر داد و گفت: تا امروز بالغ بر 26 هزار نفر متقاضی دریافت مسکن در استان، - در سامانه مختص قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کردند سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان با بیان اینکه اقدامات به جهت تسریع در تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن در استان به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار است، گفت: استان سمنان باید در بحث اجرای قانون جهش تولید مسکن پیشرو و پیشگام بوده و اقدامات به صورت شبانه روزی و جهادی ادامه داشته باشد.

وی افزود: در 19 شهر استان زمین به صورت 100 درصدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تامین شده که برای 2 شهر باقیمانده نیز اقدامات در حال انجام است تا به هیچ عنوان دغدغه تامین زمین در استان نداشته باشیم.

هاشمی ادامه داد: بررسی ها به منظور تعیین واجد شرایط بودن ثبت نام کنندگان در دست اقدام است که تا این لحظه از مجموع 26 هزار نفر ثبت نام کنندگان، 11هزار و 510 نفر دارای فرم ج سبز هستند.

وی تصریح کرد: در اقدام بعدی، اطلاع رسانی به این افراد برای تکمیل و قطعی نمودن ثبت نام خود با مراجعه به دفاتر پیشخوان از طریق پیامک طی زمانبندی مشخص و به صورت مرحله ای در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین طرح جهش مسکن در 19 شهر از 21گانه شهر استان

تامین زمین طرح جهش مسکن در 19 شهر از 21گانه شهر استان