مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-19اقتصادي

مدیران اقتصادی قزوین بخشی نگری را فراموش کنند


کسانی که در رأس دستگاه های اجرایی به ویژه در حوزه اقتصادی قرار می گیرند، باید انسجام بین و درون دستگاهی را دنبال کنند،  بنابراین بخشی نگری و اینکه هر کدام از مدیران اقتصادی ما یک نگاهی داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: با استقرار دولت جدید و رویکرد حمایت از تولید، ما نیز در استان برای فرصت سازی در مسیر اقتصاد و تولید و تجارت گام برخواهیم داشت.

وی افزود: شورای گفتگو از جمله جلسات برنامه محور است و علیرغم این که برخی مصوبات آن اجرایی نشده اما موفقیت های آن زیاد بوده و همچنان می تواند در رفع تکمیل و مهیا و موانع را رفع کنیم و شاهد انسجام دورن دستگاهی باشیم حتما مسیر توسعه هموار خواهد شد.

استاندار قزوین معرفی پیله فروش به عنوان معاون اقتصادی را گامی در مسیر انسجام بخشی امور دانست و یادآورشد: دنبال انسجام بخشی در  دستگاهها هستیم و از کار جزیره ای باید خودداری کنیم تا فعال اقتصادی در مسیر کارها با وحدت نظر مواجه شود و دغدغه ای نداشته باشد.

استاندار در ادامه بیان داشت: یکی از کارهای خوب اتاق بازرگانی قزوین ورود تخصصی به کارهاست و با اشراف اطلاعاتی به مسائل توانسته برای رفع چالش ها موفق عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اقتصادی قزوین بخشی نگری را فراموش کنند

مدیران اقتصادی قزوین بخشی نگری را فراموش کنند