مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-19اقتصادي

60 درصد محصولات زراعی هرمزگان قابلیت صادرات دارند


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ضمن اشاره به ظرفیت صادراتی محصولات کشاورزی این استان، گفت: 60 تا 70 در صد محصولات زراعی استان قابلیت صادرات دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هشتمین  جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان هرمزگان با ارائه گزارش از وضعیت تولید و صادرات محصولات کشاورزی توسط مدیران زراعت و باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان صبح امروز برگزار شد.

رییس جهادکشاورزی هرمزگان در این جلسه  گفت: باید پیش بینی های لازم جهت ایجاد پایانه های صادراتی، تشکل و اتحادیه هایی توانمند با ساختاری منسجم و قوی جهت ساماندهی و توسعه صادرات اندیشیده شود.

وی بدون اشاره به این که چرا این مهم تاکنون و با گذشت چندین سال از تصدی مسؤولیت ریاست سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان توسط وی صورت نگرفته، خاطرنشان کرد: 60 تا 70 در صد محصولات زراعی استان قابلیت صادرات دارند.

  باقرزاده ضمن اشاره  به رتبه اول هرمزگان در تولید سبزی و صیفی خارج از فصل تاکید کرد: طبق برنامه پیش بینی شده در هدف گذاری افق صادرات محصولات زراعی به تولید بیش از 10 ملیون تن طی 4 سال آینده خواهیم رسید، بیان دشت: بیش از 6 میلیون تن از این تولیدات، ظرفیت صادراتی دارند.

رییس جهادکشاورزی هرمزگان، مهمترین محصولات زراعی در استان را شامل گوجه، پیاز، ملون، سیب زمینی، پیاز قرمز، باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد محصولات زراعی هرمزگان قابلیت صادرات دارند

60 درصد محصولات زراعی هرمزگان قابلیت صادرات دارند