مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-19سياسي

توزیع 610 دستگاه بخاری گازی در بین خانواده های مددجو


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام از توزیع 610 دستگاه بخاری گازی در بین خانواده های مددجو و نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در این استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام از توزیع 610 دستگاه بخاری گازی در بین خانواده های مددجو و نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در این استان خبر داد.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: توزیع این اقلام در ادامه برنامه های حمایتی کمیته امداد استان و در راستای تأمین اقلام ضروری خانواده های نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 250 دستگاه از این بخاری ها بین نیازمندان استان توزیع شده است تصریح کرد: در مرحله دوم نیز برنامه توزیع 360 دستگاه دیگر در بین مددجویانی که از قبل نیازمندی آنها تأیید شده است در 15 اداره این استان آغاز شده است.

طاهری با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بخاری گازی 11 میلیارد و 470 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است، تصریح کرد: پیش از این در آغاز تابستان امسال نیز در راستای تهیه اقلام ضروری مددجویان تعداد یک هزار دستگاه کولر آبی به ارزش 45 میلیارد ریال در بین مددجویان نیازمند به این اقلام در استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 610 دستگاه بخاری گازی در بین خانواده های مددجو

توزیع 610 دستگاه بخاری گازی در بین خانواده های مددجو