مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-19اقتصادي

نارضایتی اهالی مغان از تک پرواز فرودگاه پارس آباد


با گذشت سال های طولانی از دایر بودن فرودگاه پارس آباد، پروازهای این فرودگاه در طول هفته به تک پرواز کاهش یافته که این امر نارضایتی اهالی مغان را در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام کرد: نقص فنی هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دلیل لغو پروازهای روزهای سه شنبه فرودگاه پارس آباد است که ما ناچار هستیم در طول هفته تنها یک پرواز را در این فرودگاه شاهد باشیم.

محمد قصابی اظهار کرد: ما در کشور با مشکلات و دغدغه های جدی در تأمین، تعمیر و خرید هواپیما روبه رو هستیم و در این اوضاع تحریمی ضروری است تدبیری مناسب از سوی مسئولان برای حل این مشکل در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: سایر شرکت های هواپیمایی به دلیل نبود زیرساخت مناسب در فرودگاه پارس آباد راغب به برقراری پرواز به مقصد فرودگاه پارس آباد نیستند که این موضوع نیز در حال رایزنی برای پیگیری امور و همچنین رفع معضلات فعلی است.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل به 2 مشکل اساسی فرودگاه پارس آباد اشاره کرد و گفت: این فرودگاه فاقد ایستگاه سوخت گیری و همچنین سیستم روشنایی مناسب است که ما در مدت 3 ماه مقرر کردیم سیستم روشنایی این فرودگاه را تأمین و مشکلات ناشی از آن را برطرف کنیم.

قصابی افزود: در کنار این امر قرار است ایستگاه سوخت گیری نیز در این فرودگاه راه اندازی شود که البته اجرای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی اهالی مغان از تک پرواز فرودگاه پارس آباد

نارضایتی اهالی مغان از تک پرواز فرودگاه پارس آباد