مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-19اقتصادي

مازندران پایلوت طرح زهکشی و صادرات محصولات کشاورزی کشور شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: مازندران به عنوان پایلوت طرح زهکشی اراضی شمال کشور و صادرات میوه با محوریت مرکبات و کیوی در کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان یک مصوبه ملی مورد تاکید قرار گرفت.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: مازندران به عنوان پایلوت طرح زهکشی اراضی شمال کشور و صادرات میوه با محوریت مرکبات و کیوی در کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان یک مصوبه ملی مورد تاکید قرار گرفت.

عزیزاله شهیدی فر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی با بیان اینکه مازندران استان خاص کشور در حوزه کشاورزی است که باید نگاه ویژه ای به این استان شود، گفت: حضور معاونین وزیر جهاد کشاورزی و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در استان مازندران نشانگر اهمیت استان در تولید و امنیت غذایی کشور است.

وی با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات استان، حمایت و سرمایه گذاری در حوزه زهکشی استان است که در حال حاضر به آن توجه ویژه ای شده است، ادامه داد: توسعه کشت دوم علوفه، شبدر، برنج و سایر محصولات کشاورزی با انجام زهکشی محقق خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: مازندران به عنوان پایلوت طرح زهکشی اراضی شمال کشور و صادرات میوه با محوریت مرکبات و کیوی در کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان یک مصوبه ملی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پایلوت طرح زهکشی و صادرات محصولات کشاورزی کشور شد

مازندران پایلوت طرح زهکشی و صادرات محصولات کشاورزی کشور شد