مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-19سياسي

رونمایی از سردیس حاج قاسم در کرانه خلیج فارس+عکس


در برنامه هنری کاروان روایت حبیب از تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرانه خلیج فارس بوشهر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، امید پارسایی فر رییس حوزه هنری استان بوشهر در آیین رونمایی از تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرانه خلیج فارس بوشهر، با اشاره حرکت و فعالیت کاروان هنری روایت حبیب با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی اظهار داشت: این کاروان برنامه های هنری با موضوع سردار مقاومت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت استان بوشهر از جمله رییسعلی دلواری در مدت 3 روز برگزار می کند.

وی اضافه کرد: این برنامه ها با همکاری و مشارکت گروه های هنری در قالب، شعر، نماهنگ، فیلم، تئاتر، حماسه خوانی، نقالی و پرده خوانی، سرود اجرا می شود.

پارسایی فر، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران اسلامی دانست و افزود: در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی کاروان هنری روایت حبیب در قالب برنامه های فرهنگی و هنری بخش هایی از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را معرفی می کند.

رییس حوزه هنری استان بوشهر با بیان اینکه این کاروان هنری در شهرهای مختلف استان بوشهر خاطراتی از شهید قاسم سلیمانی بیان می کند گفت: همچنین برگزاری شب خاطره، برپایی نمایشگاه آثار هنری و تجسمی از سردار سلیمانی در نگارخانه حوزه هنری بوشهر از دیگر برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس حاج قاسم در کرانه خلیج فارس+عکس

رونمایی از سردیس حاج قاسم در کرانه خلیج فارس+عکس