مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-19فرهنگي

انتقاد از اتفاقی ناخوشایند در جشنواره تئاتر آیینی و سنتی


بازیگر نمایش «تصویر مصور مظفری» با انتقاد از شیوه برگزاری بیستمین جشنواره تئاتر آیینی و سنتی گفت: با نبود رقابت، انتخاب سلیقه ای هنرمندان و عدم حضور گروه های خارجی و مراودات فرهنگی بین المللی این جشنواره برای تئاتر دستاوردی نخواهد داشت.

- بازیگر نمایش تصویر مصور مظفری با انتقاد از شیوه برگزاری بیستمین جشنواره تئاتر آیینی و سنتی گفت: با نبود رقابت، انتخاب سلیقه ای هنرمندان و عدم حضور گروه های خارجی و مراودات فرهنگی بین المللی این جشنواره برای تئاتر دستاوردی نخواهد داشت.

مجید رحمتی که این روزها با نمایش تصویر مصور مظفری روی صحنه می رود، درباره این اجرا که روایتی از ورود سینماتوگراف به ایران توسط مظفرالدین شاه قاجار است، به ایسنا گفت: مظفرالدین شاه شخصیتی تاریخی است که در سن بالا به ولیعهدی رسیده و بیشتر اوقات با بیماری درگیر بوده؛ اما من از این منظر با آن مواجه نشدم و او را شخصیتی شیرین یافتم.

درواقع این بخش از داستان برایم برجسته بود که این پادشاه با خرید دوربین از یک کمپانی فرنگی باوجود همه مخالفت ها، مصمم به ساخت فیلم و رواج ابزار توگراف در مملکت است.

وی درباره همکاری اش با وحید نفر در این پروژه گفت: وحید نفر درحال تکمیل گروهی برای اجرا در جشنواره آیینی و سنتی با محوریت حضور دانشجویان و آموزش اصول نمایش ایرانی به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از اتفاقی ناخوشایند در جشنواره تئاتر آیینی و سنتی

انتقاد از اتفاقی ناخوشایند در جشنواره تئاتر آیینی و سنتی