مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-19بين الملل

پیشنهاد آمریکا مقابله با روسیه از طریق تقویت حضور ناتو در شرق


«تاد والترز» ژنرال آمریکایی و «فرمانده عالی نیروهای متحد ناتو در اروپا» خواستار تقویت حضور نظامی ناتو در رومانی و بلغارستان به منظور مقابله با روسیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه اتهام زنی های اوکراین و کشورهای غربی به دویچه وله ، مجله اشپیگل گزارشی به نقل از منابع مطلع منتشر کرده و در آن از پیشنهاد یک ژنرال ارشد آمریکایی به ناتو به منظور مقابله با تهدیدات روسیه خبر داد.

طبق این گزارش، تاد والترز ژنرال آمریکایی و فرمانده عالی نیروهای متحد ناتو در اروپا خواستار تقویت حضور نظامی ناتو در رومانی و بلغارستان به منظور پاسخ گفتن این ائتلاف نظامی غربی به اقدامات تنش زای روسیه در اوکراین شد.

بنا بر این گزارش، والترز پیشنهاد فوق را در جریان یک ارتباط ویدئویی محرمانه با نمایندگان کشورهای عضو ناتو مطرح کرد.

ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو و تاد والترز   به گفته این ژنرال آمریکایی، اجرایی کردن پیشنهاد او برای تقویت حضور نظامی در این دو کشور اروپایی شبیه به همان کاری است که ناتو پیشتر در کشورهای حوزه دریای بالتیک و لهستان انجام داده بود و حضورش را تقویت کرده بود.

اشپیگل همچنین خبر داد، به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد فرمانده عالی نیروهای متحد ناتو در اروپا خواستار تقویت نظامیان (ناتو) در مرز شرقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آمریکا مقابله با روسیه از طریق تقویت حضور ناتو در شرق

پیشنهاد آمریکا مقابله با روسیه از طریق تقویت حضور ناتو در شرق