مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-19اقتصادي

تبدیل 70 درصد شبکه سیم مسی در سروآباد به کابل خود نگهدار


مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: درحال حاضر 161 کیلومتر شبکه سیم مسی در سروآباد به کابل خود نگهدار تبدیل شده که معادل 70 درصد کل شبکه سیم فشار ضعیف در شهر و روستاهای این شهرستان است.

- عبدالله آذری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بخش اعظمی از روستاهای این شهرستان در مناطق صعب العبور و با دسترسی بسیار سخت قرارگرفته و همین امر نیز باعث شده تا سختی کار، عملیات برق رسانی به این روستاها و بهسازی شبکه دوچندان باشد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خود نگهدار، بهسازی شبکه های فرسوده، جلوگیری از سرقت و خدمت رسانی مطلوب و مطمئن به مشترکین برق استان می باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد یادآور شد: درمجموع 230 کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر و روستاهای شهرستان سروآباد وجود دارد که 195 کیلومتر آن روستایی و 35 کیلومتر آن نیز در حوزه شهری قرار دارد که تمام شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر سروآباد به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

آذری با اشاره به اینکه از این 230 کیلومتر شبکه سیم در سروآباد تاکنون 161 کیلومتر آن معادل 70 درصد به کابل خود نگهدار تبدیل شده است افزود: درحال حاضر تنها 69 کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف در روستاهای این شهرستان باقی مانده تا به کابل خود نگهدار تبدیل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 70 درصد شبکه سیم مسی در سروآباد به کابل خود نگهدار

تبدیل 70 درصد شبکه سیم مسی در سروآباد به کابل خود نگهدار