مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-19سياسي

حرکت مسئولان منطبق بر اندیشه مقام معظم رهبری درباره قزوین باشد


رییس بنیاد نخبگان استان قزوین گفت: 18 سال پیش رهبر معظم انقلاب به قزوین سفر کردند و در سخنانشان پتانسیل های قزوین را ترسیم کردند، به همین جهت احساس کردیم در این مقطع زمانی مدیران استان در بخش دولتی و خصوصی به این نیاز دارند تا چهارچوب های حرکتشان با اندیشه .

- ایسنا/قزوین رییس بنیاد نخبگان استان قزوین گفت: 18 سال پیش رهبر معظم انقلاب به قزوین سفر کردند و در سخنانشان پتانسیل های قزوین را ترسیم کردند، به همین جهت احساس کردیم در این مقطع زمانی مدیران استان در بخش دولتی و خصوصی به این نیاز دارند تا چهارچوب های حرکتشان با اندیشه مقام معظم رهبری یکی شود.

علی رجب پور در نشست نخبگانی قزوین دیار کهن و فرزانگی که شب گذشته 27 آذر در سالن مهندس بهشتی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: موضوع جلسه گرامیداشت سفر رهبر معظم انقلاب به قزوین در 18 سال پیش است و ما پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قزوین را از 6 ماه قبل در دستور کار خود قرار دادیم.

رییس بنیاد نخبگان استان قزوین خاطرنشان کرد: حرکت و رشد استان انسجام مشخصی ندارد و اساساً توسعه استان در ریل مشخصی اتفاق نمی افتد؛ حرکت ها نیز هم افزا نیستند و یکدیگر را خنثی می کنند.

وی اضافه کرد: 18 سال پیش رهبر معظم انقلاب به قزوین سفر کردند و در سخنانشان پتانسیل های قزوین را ترسیم کردند و کارشناسانه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت مسئولان منطبق بر اندیشه مقام معظم رهبری درباره قزوین باشد

حرکت مسئولان منطبق بر اندیشه مقام معظم رهبری درباره قزوین باشد