مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-19اقتصادي

ترک فعل مسئولان در نوسازی ناوگان عمومی/ تدابیر فوری اتخاذ شود


دیوان محاسبات در گزارشی اعلام کرد: نوسازی خطوط مترو وضعیت مطلوبی ندارد و ترک فعل مسئولان در نوسازی و بازسازی این ناوگان منجر به این مسئله شده است.

- ، گزارش عملکرد طرح های مرتبط با توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور از سال 1396 الی 1399 از سوی دیوان محاسبات کل کشور تهیه شد که در آن ترک فعل مسئولان، عدم اجرای به موقع احکام مرتبط با حوزه حمل و نقل شهری و عدم پرداخت سهم حمل و نقل از منابع بودجه ای و منابع حاصل از قانون هدفمند کردن یارانه ها در سنوات اخیر، مورد تذکر قرار گرفت.

متن این گزارش بدین شرح است: طی سال های 1396 الی 1399 بالغ بر 80 درصد اعتبارات مربوط به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور نسبت به اعتبارات اصلاحی، تخصیص داده شده است در حالی که سازمان حمل و نقل عمومی کشور فقط 6 درصد از آن را مصرف و 94 درصد دیگر را به شهرداری های سراسر کشور حواله کرده تا صرف موافقت نامه های مبادله ای سازمان برنامه و بودجه شود.

از 32 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده از محل هدفمندی یارانه ها بین سال های 1391 الی 1399 سهم حمل و نقل عمومی پرداخت نشده است.

ضمن اینکه عملکرد این سازمان در اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران بخش های خصوصی و تعاونی و شهرداری ها برای انواع مختلف حمل و نقل درون و برون شهری فاقد عملکرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مسئولان در نوسازی ناوگان عمومی/ تدابیر فوری اتخاذ شود

ترک فعل مسئولان در نوسازی ناوگان عمومی/ تدابیر فوری اتخاذ شود