مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-19سياسي

طرح جامع تبلیغاتی کرج تدوین می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در حال حاضر 800 تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر وجود دارد که تنها 200 مورد از آنها در اختیار شهرداری است.

- پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بخش عمده ای از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر در اختیار سایر ارگان ها است، ادامه داد: در حال حاضر 800 تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر وجود دارد که تنها 200 مورد از آنها در اختیار شهرداری است.

وی افزود: 600 پایه تابلوی تبلیغاتی دیگر طی سال های گذشته به صورت قانونی وغیرقانونی در اختیار سایر ارگان ها قرار گرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق مقرر شد طرح جامع تبلیغاتی کلانشهر کرج مدون شود تا همه ارگان ها موظف شوند با محوریت شهرداری نسبت به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در اختیار خود اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و حماسه 9 دی ماه در پیش است، گفت: طبق دستور صادر شده از سوی شهردار کرج بنا شده چهره شهر همزمان با فرارسیدن ایام مذکور تغییر کند.

وی ادامه داد: بنا شده برای این ایام تابلوهای تجاری و فرهنگی سطح شهر در اختیار شهرداری قرار بگیرد و مناطق دهگانه هم سیاه پوش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع تبلیغاتی کرج تدوین می شود

طرح جامع تبلیغاتی کرج تدوین می شود